حالا شما بگین.سطح فکر کی بالا تره؟دیس کو یا جیگر غاز؟
وای...وای...وای...

آخه چرا...؟چرا...؟چرا...؟؟

دوس دارین بدونین از چی ناراحتم؟از سادگی و بلانسبت شما ابلهی اکثر هم سن و سالامون.یه ضرب المثل آمریکایی هست که میگه(( سادگی یعنی این که فکر کنی هر بار من خر میشم!!))

گفتم آمریکایی شاید جدی بگیرین.متوجه موضو شدین؟اگه شدین بقیه شو نخونین

قضیه از این قراره که با خانواده رفتیم خونه یکی از آشناهامون که تازه از تور اروپا برگشتن.

زنه تا چند سال پیش مانتو گلگلی می پوشید حالا جلومون دراومده میگه:آره والا نمی دونی اونجا چه بهشتی بود.هتل پنج ستاره امکانات فول.از اون ماشین درازا( اسمشم بلد نبود).پیش خدمت.ویسکی.کلوپ رقص...همه چی بود رفتیم مک دونالد .واااااااااااای چه چیز برگرایی مطمئنم تاحالا نخوردی( چه پررو)تازه خیلی هم گرئن بئد ولی حمید یهم گفت آزی جون راحت باش آصلا فکر قیمتشو نکن

( نمی دونم اینا چرا باور نمی کنن خود اون اروپایی ها چلوکباب دیزیمون رو از رستوران ایرانی ها می خرن خدا تومن اون وخ اینا...)تازه دخترمو گفتم اونجا روسری در بیاره بکم عقده هاش خالی شه جیگرم و...

 

 

که چی؟دخترا قدیما این جور موقع ها سرح و سفید میشدن این دختره ی تو خیابون ول رمگین تر شده داره بدتر از مامانش حرفای روشن فکرا نه میزنه.

حالا بیاین خودمون قضاوت کنیم.شما به این جور آدما چی میگین؟با کلاس و با حال؟معلومه که نه.

در نگاه اول میگیم:واه واه خوبه نرفته کره ی مریخ.دماغ عملی تازه به دوران رسیده واسه ما شاخ شده.

ولی یکم که بیشتر فکر می کنیم گریمون می گیره به خاطر سطح فکر پایین اینا و خیلیای دیگه که مصداق همون ضرب المثل شدن.

فکر میکنین کسی که همه زیبایی هاشو به نمایش میزاره چه پیامی رو انتقال میده جز اینکه:من خیلی خوشگل و خوش اندامم شما می تونید منو ببینید و رابگان حال کنین.در صورت تمابل به...بقیشو نمی گم خودتون میدونین..

هیج جای دنیا با این آرایش غلیظ نمیان بیرون تو هر جایی.یه خارجی هم ببینه همین فکر ر ومیکنه.حداقل برون جاهای مخصوص هم حالتون رو ارائه بدین هم پواتون رو نقد دریافت کنین.اون پسره ۱۳ ساله ی اخمق دیگه چه نفعی برای شما داره که...

باز میگم سطح فکر پایینه باز میگن نه

داداشه همون آشناهایی که رفته بئدن تور.پسره همون مامان که تازه ارشد جامعه شناسی شو گرفته

اونم همراهشون بود.پس اون چرا ذرت و پرت نمی کرد؟اونم تو همون هتل بود دیگه.ازش پرسیدم:رسیدین فرانسه قرار بود جگر چرب پرورده ی غاز بخوزی خوردی؟میگه نه راستش پیدا کردم اما روش لوگوی حلال نداشت دیگه ترسیدم.گفتم از چی ترسیدی بابا پولش که حلال بود این همه صبر کردی یه خورده می خوردی.میگه نه قبول نیست.من در بارش مطالعه کردم اگه ابن جور اونجور نباشه این مریضی هارو حتما به دنبای داره.گفتم الان فرانسوی ها مگه مریض شدن همشون؟گفت آ ثارشو اونحایی که رفتم بخرم رو صورت اون ف روشندهه دیدم.فرار کردم

چیزایی تخویلم داد که دهتم باز موند.حالا شما بگین.سطح فکر کی بالا تره؟دیپلم یا ارشد؟دیس کو یا جیگر غاز؟

شاید ادامه دارد...

در رابطه دوستي چگونه وابسته کردن پسر به دختر.راههاي وابسته كردن دختر به خود.چگونه دختر وبسر عاشق هم ميشن.شناخت دختر.شماره پسر با مرام.راز هاي مجذوب کردن پسر.شناخت دخترها.راهاي جذب جنس مخالف.روش هاي عاشق کردن پسر.پسرا از چه حرکاتي از دخترا خوششون مياد.بسرها از جه دختراني.شناخت دختر ها.عاشق شدن دختر به پسر.شناخت زن بي وفا.با نگاه كردن چه پسران.روش خوشگل شدن پسرها.چگونه به مرد متولد مرداد ابراز علاقه کرد.شناخت پسرهاي عاشق.پسرا جذب چه دخترايي ميشن؟.جذب کردن مردفروردين.چگونه دوست پسران رفته را بازگردانيم.عاشق کردن پسران.جذب دختر.عاشق کردن پسر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: